Kami bersaksi dikau telah sampaikan dakwah ya Rasulullah Habiballah !

SADAQAH JARIAH

SADAQAH JARIAH

Sabtu, Februari 05, 2011

Nur dah pandai merajuk

Salam di angin lalu..

Melihat keletah Nur, buat ku dan hubby tersenyum..Nur dah pandai merajuk rajuk, especially time makan.Kalu lambat sikit sudukan makanan untuk Nur ,dia akan merajuk.Siap ade bunyik tuh..hehhe
"Ummphhh..." Heee comelnye..

Hai Nur, ummi kena layan rajuk awak ni 30 tahun lagi ni,skrg baru umur 1 thn 4 bln...tapi takpe...

6 ulasan:

Fadzillah Kamarudin berkata...

cutenya...
baby zaman skang ni smua pandai2...

humayraa berkata...

:)
Timer kasih..
Sekarang ni, kuat benar merajuknye..
mentang-mentang ummi nye ade kat umah..hehhe

aNiM berkata...

hihi.mesti comel Nur merajuk.hihi.dia nak manja2 dengan uminye tu..baby kan suka perhatian ^_^

humayraa berkata...

A'ah Anim..

nak manja.. ya amat ...heheh takpe..ummi sanggup :)

fyda_ibrahim berkata...

Adam pun dh pndai merajuk kalau lmbt bg susu.. mula la dia paling kiri, paling kanan.. hehe.. sabar je la..

humayraa berkata...

fyda..oh yeke..
mesti cumill Adam merajuk tu..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Our Princess' Big Day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Belog Sifu Yang Baik Hati

Sapaan Manja Buat Ummi dan Baby Nur

Get this widget

Tamu kita saat ini..