SADAQAH JARIAH

SADAQAH JARIAH
Daisypath Happy Birthday tickers

Ahad, September 18, 2016

Satu penemuan yg...

Daku temui dikau  di kala ini
Di saat semangatku direnggut pergi
Tika jiwaku bergenang resah
Tika dudukku takbisa qiyam
Kala mindaku dihiris kasar

Kau menjelma
Membangkit sejuta rasa
Keazaman kekuatan keutuhan
Semoga kekal takbisa digoyah dengan nasrik Ya Rabb

Aku tahu aku tak tahu
TanpaMu....

DenganMu aku tahu
Aku tahu...
Terimakasih wa shukran walhamdu watasbiihat laka Rabb

Terimakasih Allah krn hadirkan rasa itu
Di kala aku...ini..
Asbab dikau nota lamaku
Allah jadikan aku bangkit
Tanpa serik ...
Berkatilah langkahku dan perjuangan untuk agama ini Allah..
Bismika Ya Rabb..Bismillahirrahmanirrahim aku buka langkah pertamaku dengan namaMu ..Semoga membawa seribu keberkatan dan kerahmatanMu...

Aamiin thumma aamiin....




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Our Princess' Big Day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Belog Sifu Yang Baik Hati

Sapaan Manja Buat Ummi dan Baby Nur

Get this widget

Tamu kita saat ini..