SADAQAH JARIAH

SADAQAH JARIAH
Daisypath Happy Birthday tickers

Ahad, Jun 29, 2014

Marhaban Ya Ramadhan

Ramadhan Kareem




Marhaban Ya Ramadhan
Izinkan daku menjadi penunggu setiamu
kerna di situ akan ku tahu aku amat merinduimu

Marhaban Ya Ramadhan
Izinkan daku menjadi murid madrasahmu
kerna aku kepingin ditarbiyyah oleh sentuhan Rabbani

Marhaban Ya Ramadhan
Izinkan daku meraih redha dan maghfirahMu Rabb
kerna ku tahu aku tidak layak untuk syurga Mu

Marhaban Ya Ramadhan
Izinkan daku menjadi hamba Rabb yang beruntung
kerna ku tahu aku hambaNya yang iman senipis kulit bawang

Marhaban Ya Ramadhan
Izinkan daku bergelar hambaMu Rabbi
kerna ku tahu aku tidak layak
tidak layak
tidak layak untuk itu...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Our Princess' Big Day

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Belog Sifu Yang Baik Hati

Sapaan Manja Buat Ummi dan Baby Nur

Get this widget

Tamu kita saat ini..